Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при работа на климатроник/парно!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при работа на климатроник/парно!

    Здравейте, Колеги

    Не мисля, че е нормално, когато включа парното си в колата или климатроника, да ми се включва и охлаждащата перка на мотора! Мнения по въпроса?

  • #2
    Напротив,така трябва да е даже двете трябва да въртят!

    Comment


    • #3
      Добре де, ама по този начин започва да ми охлажда и двигателя и работната температура пада под нормалното...

      Comment


      • #4
        Фреона иска охлаждане,за това е така!А ако имаш спад в температурата по 900градуса,търси другаде проблема.

        Comment


        • #5
          Явно проблема е другаде, защото само на парно пак ми работят перките. Зимата няма загряване тази кола.

          Comment


          • #6
            И вземи напиши някъде вид двигател и година.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
              И вземи напиши някъде вид двигател и година.
              Алфа Ромео 166 2.0 Турбо - 1998 год.

              Comment


              • #8
                Затова двигателите имат термостати и разни датчици, ако климатроника не работи и ДВГ не е достигнал критични стойности на температурата, перките са в покой
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:16.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Затова двигателите имат термостати и разни датчици, ако климатроника не работи и ДВГ не е достигнал критични стойности на температурата, перките са в покой
                  С нищо не ми помогна с това заключение...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Anton Karagyozov Покажи съобщение
                    Здравейте, Колеги

                    Не мисля, че е нормално, когато включа парното си в колата или климатроника, да ми се включва и охлаждащата перка на мотора! Мнения по въпроса?
                    Когато е включен климатикът е нормално да въртят перките, но когато е пуснато парното, перките не трябва да въртят.Освен това, дори и в тази ситуация, колата трябва да държи температура, освен ако не е прецакан термостата.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                      Когато е включен климатикът е нормално да въртят перките, но когато е пуснато парното, перките не трябва да въртят.Освен това, дори и в тази ситуация, колата трябва да държи температура, освен ако не е прецакан термостата.
                      Термостатът работи безупречно. Тестван е на диагностика. По-големият проблем ми е през зимата. В момента в който включа парното, 2 мин. след това се включват и перките без значение дали е загряла колата или не. С включването им светва и една червена лампа на таблото наподобяваща дюзичка. Същата ми светваше и когато ми беше прецакан дебитомера. Явно е някаква предупредителна за всякакви проблеми. Съмнявам се, да не би да имам някакъв електричарски проблем.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Anton Karagyozov Покажи съобщение
                        Термостатът работи безупречно. Тестван е на диагностика. По-големият проблем ми е през зимата. В момента в който включа парното, 2 мин. след това се включват и перките без значение дали е загряла колата или не. С включването им светва и една червена лампа на таблото наподобяваща дюзичка. Същата ми светваше и когато ми беше прецакан дебитомера. Явно е някаква предупредителна за всякакви проблеми. Съмнявам се, да не би да имам някакъв електричарски проблем.
                        Това прилича на скапан температурен датчик, но пак ти казвам, че при здрав термостат, тайфун да духа на радиатора, колата трябва да си загрее и да държи температура.Инжекционът ти свети от несъответствието между отчитанията на температурните датчици, което шашка компа.
                        При скапан датчик на термостата или прекъсната връзка с ЕКУ-то, то влиза в авариен режим на охлаждане и пуска перките на втората степен.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Тази дюзичка свети и когато е прецакан бушон на перката. Перката се върти за да се поддържат тези 90 гр.. Т.е. за да сваля темп. на 90.
                          sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                          Comment


                          • #14
                            Не си вижда температурния датчик,или е повреден!

                            Comment


                            • #15
                              И значи все пак ще трябва май да се обърна към някой специалист жичкажия. Ще и мина и за всеки случай пак една диагностика. Ако някой в Пловдив знае добър електричар, ще му бъда благодарен, ако сподели.

                              Comment

                              Working...
                              X